top of page

реклама

ЧОМУ МИ?

"Ми створюємо рекламу, враховуючи стан ринку на даний момент. У випадку якщо ваш товар невигідно продавати через ту чи іншу мережу - ми про це скажемо. А для обраної мережі створимо рекламу яка потрапить в саме серце покупцям і покажемо її максимально цільовій аудиторії.

Завжди несемо особисту відповідальність за результат.


Будьте уважні, змовивши налаштування реклами у недобосовістних таргетологів або контектологів ви можете стикнутися з рядом проблем:

Окрім банальностей, таких як завуальована вартість, надмірні витрати бюджету і т.п, можуть виникунути серйозні проблеми,  які буде непросто, виявити одразу. Наприклад:

- ви будете витрачати великі гроші і не отримувати заявок - таке може бути через налаштування реклами на нецільову аудиторію

- ваша реклама буде дуже рідко показуватись у результатах пошуку - це трапляється, коли новачки, запускаючи рекламу, невірно розподіляють бюджетні ставки, або створюють оголошення низької якості. В такому Випадку кліки стають дуже рідкісними та дорогими.


і ще багато іншого"

Якщо ви оберете НЕ НАС - ми не образимось, але, будь ласка, будьте обачними і по можливості розберіться із базовими "моментами" послуг, які замовляєте, щоб ви могли контролювати їх виконання", - щиро ваша, BDZHOLA

Комплекс

Чи варто запускати одночасно кілька видів реклами?

ютуб лого рекламма бджола
инстаграм лого рекламма бджола
бджола настройка рекламы в ютуб  - ноубук
бджола настройка рекламы в инстаграм стрис- смартфон
бджола настройка рекламы в инстаграм в ленте- смартфон
гугл лого рекламма бджола
бджола настройка рекламы в гугле- ноутбук макбук

Рекламу в мережі можно розділити умовно на ТРИ підрозділи.
 

  • Пошукова реклама в Гугл

  • Реклама в контекстно-медійній мережі (Ютуб, інші партнерські сайти та застосунки)

  • Реклама в Фейсбук та Інстаграм
     

Частіше за все найкращий результат можна отримати, коли вони працюють комплексно.
 
Але в будь-якому разі є специфіки різних видів бізнесу, які потребують акцентності на якихось конкретних видах реклами.

Приклад РЕЗУЛЬТАТУ від КОМПЛЕКСНОІ РЕКЛАМИ:

Припустимо, що ви продаєте обладнання для ресторанів

У Вашому місті живе Олег. Олег - власник ресторану, в
який добре було б придбати нову плиту, бо стара вже "барахлить".

Ми налаштовуємо рекламу в інстаграм на власників ресторанів та кафе і реклама трапляється Олегу, він якраз зацікавлений і переходить на сайт. Трохи подивившись він вирішує подумати і виходить.
На наступний день гуглить які є пропозиції на ринку і знов натрапляє на вашу рекламу, тепер вжу у Гуглі.

За місяць він 100 разів всюди бачить вашу рекламу, тому що ми налаштували ремаркетинг, та ретаргетинг(це те саме "переслідування" рекламою).

Через місяць у Олега знову ламається старе обладнання і він вже, начитавшись про нове, вирішує, що купити вигідніше ніж робити нескінченні ремонти.

Ваша реклама, як і раніше працює - Олег гуглить і бачить знайомий сайт, після чого заходить і залишає заявку.

ЕТАПИ
СТВОРЕННЯ реклами

Аналітика

Ми аналізуємо Ваш продукт  і допомагаємо обрати доречний тип реклами

Планування

Систематизуємо інфу про ваш продукт і створимо стратегію продажів

Налаштування

Створюємо рекламу 
відповідно до затвердженої концепції

Підтримка

Систематично аналізуємо ефективність реклами та робимо необхідні підлаштування

Як обрати доречний тип реклами?

Щоб обрати доречний тип реклами потрібно враховувати багато факторів.
 
Приклади:
1. Будь-які послуги, до яких потенційно клієнт може повернутися, наприклад послуги навчання - можна сміливо запускати комплексну рекламу.
Також це стосується високо- та середньомаржинальних товарів, які користуються массовим попитом, наприклад "зимова резина"

2. Якщо ви продаєте вау-товари, які користувачі замовляють на емоціях - більш доречниою буде рклама в Інстаграм.
 
3. В той же час, якщо ви продаєте щось точкове та не надто массове- наприклад, оздоблення для виробництва - тут доречнішою буде реклама у Гугл.
 
Для того щоб обрати максимально вигідний тип реклами - залишайте заявку, ми проаналізуємо ваш продукт та дамо готову пропозицію.

bottom of page