top of page

ВЕДЕННЯ 
сторінок в соц.мережах

ЧОМУ МИ?

"Ми створюємо не просто "фотки та відоси", ми підходимо комплексно, та створюємо бізнесам образи, які продаються. Структуруємо інформацію та подаємо її в ненав'язливому форматі.

Завжди несемо особисту відповідальність за результат.


Будьте уважні, змовивши ведення сторінок у недобосовістних СММ-ників ви можете стикнутися з рядом проблем:

Окрім банальностей, таких як неякісний контент, несвоєчасні публікації і т.п, можуть виникунути серйозні проблеми,  які буде непросто, виявити одразу. Наприклад:

- ви будете вкладати великі гроші у фотосесії чи розробку анімацій, а потім отримаєте неактуальний візуал - непрофесійність такого виду проявиться не одразу, тому ви можете витратити час та гроші впусту

- контент буде публікуватись без певної стратегії - що буде також затягувати, ви будете очікувати на результат, а його не буде
"

"Якщо ви оберете НЕ НАС - ми не образимось, але, будь ласка, будьте обачними і по можливості розберіться із базовими "моментами" послуг, які замовляєте, щоб ви могли контролювати їх виконання", - щиро ваша, BDZHOLA

ведение инстаграм разработка дизайна флаеров визиток этикеток упаковок меню наклеек сертификатов разработчик сайтов и рекламы бджола
ведение инстаграм разработка дизайна флаеров визиток этикеток упаковок меню наклеек сертификатов разработчик сайтов и рекламы бджола

Для створення та підтримки професійного образу, бізнесу необхідно вести активність в соціальних мережах. 

Для чого це потрібно:

  • отримання нових клієнтів

  • підтримка комунікації з існуючими клієнтами

  • створення бізнес-образу для дооцінки вашого(ї) продукту/послуги

 
Найбільш важливим є ведення сторінок, з яких створюється реклама, оскільки користувач, який щойно перейшов по рекламі, ще тільки знайомиться з продуктом і має багато сумнівів - тут професійна сторінка дає йому відчуття впевненості.

"Сторінка - активна, контент - класний, візуал - емоційно приємний", - це все відчуває потенційний покупець. Ці фактори значно підвищуєть вирогідність замовлень та  заявок.

Окрім цього, коли користувачу подобається сорінка та контент - він може підписатися, або зберегти публікацію. Це також в майбутньому може побудити його замовити ваш продукт, хоч і торхи згодом.

ЕТАПИ заповнення бізнес-сторінки
в інстаграм

Концепція

Ми аналізуємо Ваш продукт  і допомагаємо обрати доречну концепцію ведення

Візуал

Ознайомлюємось з наявним контентом, формуємо пропозицію по візуалу 

Контент

По можливості підбираємо контент , або робимо додаткові зйомки - створюємо фото та відео

Ведення

Розробляємо контент-план та дотримуємося його на регулярній основі

bottom of page