Правильно обране ключове слово має надвисоке значення для того, щоб шукач міз знайти Вас у мережі.
У налаштуванні опису продукту/сайту, як правило є графа «пошукові запити», «ключові слова» чи «теги».
Розлянемо налаштування на прикладі сайту на платформі prom.ua.
Обравши позицію у розділі «Товари та послуги», переходимо до розділу «розміщення» і знаходимо «пошукові запити»
В даному випадку, наш продукт – соняшникова олія. Щоб обрати правильні ключові слова заходимо на сайт Гугл Аналітики у розділ «планувальник ключевих слів» і обираємо «знайдіть нові ключові слова»
У наступному вікні вписуємо назву продукту, в даному випадку «соняшникова олія» і натискаємо «Отримати результати»
Не забуваємо обрати корректну мову запиту:
Нижче Гугл Аналітика видасть результати, аналогічні ключові слова + вказується середнє число запитів, по ним можна орієнтуватися. Чим білше запитів – тим популярніше ключове слово.
Ми обрали соняшникова олія, олія соняшникова, купити олію соняшникову.
Вносимо ключові слова на пром. Обираємо графу «переклад українською мовою».
І вносимо обрані нами ключові слова з перекладом. Натискаємо «Зберегти».
При правильному налаштуванні ключових слів кількість показів та переходів буде рости.
Команда BDZHOLA завжди допоможе корректно налаштувати сайт, щоб він приносив Вам замовлення та прибуток.
Comments