top of page

Як обрати ключові слова для вашого продукту чи сайту?

Оновлено: 15 січ.


Правильно обране ключове слово має надвисоке значення для того, щоб шукач міз знайти Вас у мережі.

У налаштуванні опису продукту/сайту, як правило є графа «пошукові запити», «ключові слова» чи «теги».


Розлянемо налаштування на прикладі сайту на платформі prom.ua.

Обравши позицію у розділі «Товари та послуги», переходимо до розділу «розміщення» і знаходимо «пошукові запити»


В даному випадку, наш продукт – соняшникова олія. Щоб обрати правильні ключові слова заходимо на сайт Гугл Аналітики у розділ «планувальник ключевих слів» і обираємо «знайдіть нові ключові слова»




У наступному вікні вписуємо назву продукту, в даному випадку «соняшникова олія» і натискаємо «Отримати результати»



Не забуваємо обрати корректну мову запиту:



Нижче Гугл Аналітика видасть результати, аналогічні ключові слова + вказується середнє число запитів, по ним можна орієнтуватися. Чим білше запитів – тим популярніше ключове слово.



Ми обрали соняшникова олія, олія соняшникова, купити олію соняшникову.


Вносимо ключові слова на пром. Обираємо графу «переклад українською мовою».


І вносимо обрані нами ключові слова з перекладом. Натискаємо «Зберегти».



При правильному налаштуванні ключових слів кількість показів та переходів буде рости.



Команда BDZHOLA завжди допоможе корректно налаштувати сайт, щоб він приносив Вам замовлення та прибуток.

10 переглядів0 коментарів

Comments


bottom of page